Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Όνειρο μέσα στο όνειρο



Δέξου ετούτο το φιλί στο μέτωπό σου! Και τώρα που χωρίζουμε, άφησέ με να σου πω- ότι οι μέρες μου κύλησαν μέσα στ' όνειρο. Είναι αλήθεια,όπως το' λεγες αν όμως,η ελπίδα πέταξε μες σε μια νύχτα ή σε μια μέρα, μες σ΄ένα όραμα ή μες στο τίποτα, είναι γι'αυτό λιγότερο χαμένη; Όλα όσα βλέπουμε ή ό,τι φαινόμαστε όνειρο είναι μονάχα μέσα σε όνειρο. Στέκομαι ανάμεσα στο βογκητό μιας θαλασσόδαρτης ακτής, και μες στα χέρια μου κρατώ κόκκους χρυσούς της άμμου- Πόσο λίγοι!Κι όμως πως γλιστράνε από τα δάχτυλά μου και βαθιά πάνε Καθώς θρηνώ-καθώς θρηνώ! Θεέ μου!Μήπως θα μπορούσα μέσα στο χέρι πιο σφιχτά να τους κρατούσα; Θεέ μου!Πώς θα κατορθώσω μόνο έναν απ' το ανήλεο κύμα να γλιτώσω; Όλα όσα βλέπουμε ή ό,τι φαινόμαστε όνειρο είναι μονάχα μέσα σε όνειρο;


Έντγκαρ Άλλαν Πόε