Τετάρτη 16 Αυγούστου 2017

Η μουσική τής καρδιάς σου




Θαρρείς πως ζω 
Τα δυο σου μάτια αν δε κοιτώ
Αν είσαι εσύ μακριά 
Θαρρείς πως έχει χτύπο η καρδιά 


Τόση σιωπή μες την ψυχή
προσμένει να φανείς 
οι ήχοι πάψανε θαρρείς
προσμένουν την ανάσα
της δικής σου της φωνής


Αναμονή 
για τον επόμενο
χτύπο της καρδιάς 
η σπίθα σιγοκαίει
της δικής σου φωτιάς 
Κομμένη αναπνοή 
Προσμένει στο σκοτάδι 
Να έρθει το πρωί 


Οι λέξεις η σιωπή 
Η προσμονή να φανείς 
Ακούνε οι αισθήσεις μου 
Του ανέμου τα λόγια 
Διαβάζουνε τα σημάδια 
Τα αξημέρωτα τα βράδια 
Σταματημένα τα ρολόγια

Πες μου δυο λόγια 
Απόψε
κι έλα εδώ καρδιά μου 
στην αγκαλιά μου 


Ματώνει η καρδιά 
Ουρλιάζει αδημονεί 
Με τη δική σου την καρδιά 
Θε να χτυπά μαζί 

Στης ματιάς τη θάλασσα
δε χωρά το δάκρυ
καθρεφτίζει την αγάπη
και χάνεται στη γη 
σημάδια αφήνει 
γράφει .τ όνομα σου 
κι εγώ .. είμαι εκεί 
σιμά σου 
κι εγώ αλλιώς δε ζω
ταξίδι κάνει ο λογισμός 
στην αγκαλιά σου 

και κάθε βράδυ 
η ψυχή μου ζωγραφίζει 
τα όνειρα σου 
απλά για να είμαι εκεί 
να σε κοιτώ και να χαϊδεύω 
τα μαλλιά σου 

ν ακούω την καρδιά σου 

Χάθηκα 
ανάμεσα στους χτύπους της 
Χτίζω μουσική
ζωγραφίζω νότες αγωνιώ 
Να γράψω τη μουσική της


                  Γιάννης Παππάς