Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Μέσα στην αγκαλιά σου



Το πόσο σ αγαπώ 
Να ήμουνα πρωί 
Να γράψω με το φως 
Να δεις ότι με μιας 
θα γέμιζε ο ουρανός 

Ας ήμουνα φωνή 
Να βγάλω μια κραυγή 
Το πόσο σ αγαπώ 
ν ακούγανε οι ουρανοί 

Αν ήμουν μουσική 
Θα σου 'κανα καρδιά μου 
Τραγούδι τη σιωπή 
Με νότα την καρδιά μου 

Αν ήμουν ουρανός 
Για σε μικρό μου ταίρι 
Θα γέμιζα μ αστέρια 
Το ολόλευκο σου χέρι 

Αν ήμουν το φεγγάρι 
Θα ερχόμουν κάθε βράδυ 
Να γράψω σ αγαπώ 
Με το γλυκό μου χάδι .

Αν ήμουνα αγέρας 
Θα ήμουν στο κορμί σου 
Στο πέρασμα της μέρας 
Σαν κλέφτης της αφής σου 

Ας ήμουνα βροχή
Να πέσω στα μαλλιά σου 
Στα χείλη να κυλήσω 
Να κλέψω τα φιλιά σου 

Να τρέξω στη ματιά σου 
Εκεί στα δάκρυα σου 
να μπω μες την ψυχή σου 
στο αίμα στην καρδιά σου 

Nα τρέξω να σε δω 
να τρέξω να κρυφτώ 
μέσα στην αγκαλιά σου