Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Μοίρα μου



Ήταν μια νύχτα που σε γνώρισα τυχαία 

Ήταν μια ώρα που χε ανάγκη η καρδιά 
Και εσύ που ήσουνα τραγούδι του αγέρα 
Και εγώ που ήμουνα πνιγμένη στα ρηχά
Μου είπες «αύριο χαράζει άλλη μέρα»
Και μου ακούμπησες το χέρι στα μαλλιά

Ήταν μι α νύχτα που ήταν όλα νικημένα
Ήταν μια ώρα που περπάταγε σιγά 
Και εγώ που είχα αδειανά τα δυο μου χέρια 
Και εσύ που ήσουν μια θάλασσα βαθιά
Μου είπες «δίπλα σου η νύχτα είναι μέρα»
Και έτσι χαράξαμε πορεία στα τυφλά»

Ήταν γραμμένο να αφεθώ μες τη ζωή σου
Τα πληγωμένα μου να μάθεις μυστικά
Όλα τα γλύκανε η κιθάρα και η φωνή σου
Κι ας ήταν όλα γεγονότα εκρηκτικά
Μπορείς να υφαίνεις μ΄ ένα χάδι τη ψυχή μου
Μπορώ να υπάρχω μέσα από σένα τελικά

Τώρα αντέχω τη ζωή γιατί σε έχω 
Σε αγαπώ γιατί μονάχα σ, αγαπώ 
Μόνο αγάπη μόνο αγάπη σου παρέχω
Με δίχως όρκους και υποσχέσεις σε αγαπώ