Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Σ' αγαπώ



Σ'αγαπω...
Σ'αγαπω ναι...
Σ'αγαπω ..γιατι σε περιμενα
Σ'αγαπω.. για τον ερχομο σου..
Σ'αγαπω..για τη φυγη σου...
Ολα σου τ'αγαπω...
Σ'αγαπω ...για το βλεμμα που μοιραστηκαμε
................................. απ'την πρωτη στιγμη..
Σ'αγαπω..για το αγγιγμα σου.
Σ'αγαπω...για το καλεσμα στην ψυχη σου
εκει στα μισοσκοταδα με τα κερια
που αναβλυζε η επιθυμια σου...
Σ'αγαπω ...για τη φωνη
που συνοδευσε οποια λεξη σου
ξεμυτισε με θρασσος κατω απ'την πανσεληνο.
Σ'αγαπω...για τον ερχομο σου στην ψυχη μου...
Ηξερε που να βρει
εκεινο το ξεχασμενο στα σκοτεινα ''σ'αγαπω'' μου..
Σ'αγαπω...γιατι περασες ολες τις λεξεις μου
απενατι στην αγκαλια του Ερωτα..
Σ'αγαπω ..γιατι σε μια νυχτα εφερες
..................................οτι ζητουσα μια ζωη..
Σ'αγαπω...γιατι εκεινα τα πεφταστερια
που εγω δεν προλαβα να δω
πηραν μαζι τους τη δικη σου επιθυμια..
Σ'αγαπω...γιατι μεσα στο φως των κεριων
κρατησα την επανασταση των ματιων σου..
Σ'αγαπω...γιατι την ωρα που μου εκανες ερωτα
εννιωσα την ξεχασμενη ηδονη σου..
Σ'αγαπω..γιατι ακομα και ο φοβος σου
..........................................ειναι τοσο μοναδικος...
Σ'αγαπω...γιατι ετσι εμαθα να περιμενω ΕΣΕΝΑ
Σ'αγαπω...γιατι απ'ολες τις εποχες, η δικη σου
ειναι αυτη που κρατησε μεσα της ΟΛΑ ΜΟΥ...
Σ'αγαπω...γιατι ακομα και η σιωπη σου ..μιλαγε
Σ'αγαπω ..γιατι εκεινο το δακρυ που υποσχεθηκες
εχει κρατηθει μονο για μενα..κι ας μη το'δα ακομη.
Σ'αγαπω...γιατι μ'εκανες μικρο κοριτσι μεσα σε λιγα λεπτα..
Σ'αγαπω ...γιατι εκρυψες ολες τις αδειες στιγμες μου
και φανερωσες τις ξεχειλες απο ΣΕΝΑ.
Σ'αγαπω...γιατι αν ηταν να γνωρισω τον παραδεισο ..
...........................................τωρα πια ξερω πως ειναι..
Σ'αγαπω...γιατι ολες οι λεξεις μου
παντα ζητουσαν την αδεια σου για να βγουν στο φως..
Σ'αγαπω...γιατι αυτη τη λεξη οσο κι αν προσπαθησα
να τη γεννησω παντα κρατιωταν
απ'τα τοιχωματα της μητρας μου
μεχρι που της εδωσες το χερι σου...
Σ'αγαπω..γιατι ακομα μου χρωστας
την υγρασια απ'τα ματια σου
μεσα σε δυο γουλιες κρασι
θελω να πλημμυρισω μεσα τους
ναυαγιο να μεινω σε κεινο το 'σ'αγαπω''
που δεν αφησες να ακουσω..................
Σ'αγαπω....γιατι ετσι ειμαι εγω..


                       Δεσποινα Αποστολακη