Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

Στου ήλιου τ' αλώνι




Στου ήλιου τ' αλώνι αυγή ξημερώνει
κι εσύ με τη νύχτα καρδιά μου πολεμάς
χτυπά μια καμπάνα, μην κλαις δόλια μάνα
της γης το χρυσάφι δεν ήτανε για μας.

Πού πάτε καράβια και τρένα
κι αδέρφια μου εσείς πικραμένα
γιατί με ξεχάσατε εμένα
στην έρμη του κόσμου γωνιά.

Χτυπά μια καμπάνα, μην κλαις δόλια μάνα
της γης το χρυσάφι δεν ήτανε για μας
αυγή ξημερώνει στου ήλιου τ' αλώνι
κι εσύ με τη νύχτα πολεμάς.

Στου ήλιου την πέτρα τα δάκρυά σου μέτρα
και πάψε καρδιά μου χαρά να καρτερείς
σταμάτα καμπάνα, μην κλαις δόλια μάνα
της μοίρας το δρόμο ν' αλλάξεις δε μπορείς.

Πού πάτε καράβια και τρένα
κι αδέρφια μου εσείς πικραμένα
γιατί με ξεχάσατε εμένα
στην έρμη του κόσμου γωνιά.

Σταμάτα καμπάνα, μην κλαις δόλια μάνα
της μοίρας το δρόμο ν' αλλάξεις δε μπορείς
τα δάκρυά σου μέτρα στου ήλιου την πέτρα
και πάψε χαρά να καρτερείς.


                      Νίκος Γκάτσος