Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

Να γράψω για τα μάτια σου




Να γράψω για τα μάτια σου

με πρόλαβε ο θεός 
και θάλασσες ζωγράφισε 
στο σχήμα των ματιών σου
Να γράψω για τα χείλη σου
αναρωτιέμαι πως
το σχήμα τους δεν έγινε 
της άνοιξης ανθός 



Για του ερωτά σου τη φωτιά
με πρόλαβε ο ουρανός 
χρυσό τον ήλιο κέντησε
στο χρώμα των μαλλιών σου
Και μοιάζουν νύχτα φωτεινή 
μ ολόγεμο φεγγάρι
τα κρέμασε στον ουρανό 
και λάμπουν κάθε βράδυ 



Να γράψω για το δάκρυ σου 
που στην καρδιά σου στάζει
στα ρόδα πάνω η αυγή 
τ αφήνει όταν χαράζει



Θα γράψω για το στόμα σου 
που τα φιλιά σου δίνεις 
γλυκό κρασί του έρωτα 
μες το δικό μου αφήνεις 
κάθε που σε φαντάζομαι
που σ έχω αγκαλιά μου 
εκεί στα όνειρα μου



για το κορμί σου αγάπη μου
που μ έχει σκλαβωμένο
για τη γλυκιά σου αγκαλιά 
γεννιέμαι και πεθαίνω 



να γράψω για τα χρόνια μας 
που έλειψε η αγάπη 
κι ήτανε πόνος και λυγμός 
με βάσανα και δάκρυ ?



Θα γράψω για τα χείλη σου 
που στο χαμόγελο τους 
με νανουρίζει ο ουρανός 
μου κλείνει μάτι ο θεός 
και με 'καναν δικό τους 



Για την ψυχή την όμορφη 
που απλώνετε σε μένα 
που μ σκεπάζει και ξεχνώ 
όλα τα περασμένα 



κι αν όλ' αυτά δεν ειν' πολλά 
θα γράψω κι άλλο ένα 
δυο λέξεις μόνο σ αγαπώ 
με της καρδιάς το αίμα


                      Γιάννης Παππάς