Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Έλα και πάρε με αν μπορείς




Έλα και πάρε με αν μπορείς 
Αέρα μου βοριά μου 
Πάνε με μέσα στη βροχή 
Με τις σταγόνες της εκεί 
Να μην φανούν ποτέ ξανά 
Ποτέ τα ακούς κανείς μη δει 
Ξανά τα δάκρυα μου 

Ήλιε μου τρέξε στέγνωσε 
Απ' το στόμα μου την πίκρα 
Πριν με προλάβει και με δει 
Έτσι ξανά η νύχτα

Έτσι ήταν οι μέρες μου 
Οι ώρες μου ήταν ψέμα 
Ώσπου μια ατέλειωτη στιγμή 
Ήρθε ο θεός κάτω στη γη 
Μου γνώρισε εσένα 

Ήρθε ο θεός και στόλισε 
Με δώρα την ψυχή μου 
Και μου 'δωσε τα μάτια σου
σα δώρο στη ζωή μου 
Θεέ μου πολύ σε αγαπώ 
θέλω στο χρόνο τον καιρό 
Να είσαι εδώ μαζί μου 

Κι εσύ ψυχή μου όμορφη 
Στα χείλη μου έλα σκύψε 
Έλα και δώσε μου φιλί 
Αυτό που ονόμασαν ζωή 
Το πόνο μου έλα κρύψε 
Γλυκεία αναπνοή μου 
Έλα μες την ψυχή μου 

Έλα και άνεμος νοτιάς 
Γίνε για το κορμί μου 
Έλα και γίνε έρωτας 
Ανάσα της ζωής μου 
Κι όταν θα δεις τα μάτια μου 
Καμιά φορά να κλαίνε
Κοίτα στο δάκρυ τους 
Βαθιά τι γράφουν τι σου λένε 
Έλα και πάρε με αν μπορείς 
Στα μονοπάτια της ζωής
Μαζί να τα διαβούμε 
Έλα φεγγάρι μην αργείς 
Μονάχος μου φοβούμαι