Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Πάθος μου



Βελούδο και μετάξι απ' το κορμί σου 
τις πέντε σου αισθήσεις
θα ζω για μια ζωή θα περιμένω 
να 'ρθεις να μου χαρίσεις 

Στα χείλια στη ρωγμή σου να χαθώ 
Έρωτα αναπνοή μου 
Καρδιά μου και καρδιά σου να χτυπώ 
Πάθος μου και ζωή μου 

Στης γεύσης σου την αίσθηση να μπω 
Με όλη την ψυχή μου 
να γίνω του κορμιού σου σ αγαπώ 
εγώ με το κορμί μου 

Να τρέξω στου λαιμού σου την υφή 
σταγόνα απ' το κρασί μου 
στο στήθος σου τον έρωτα να πιω 
φωτιά μου και ηδονή μου 

Καράβι των χειλιών μου σε ταξίδι 
στο κύμα στ ανοιχτά σου 
στο στήθος σου πιο κάτω να σταθώ 
ν ακούσω την καρδιά σου 

Στο κέντρο εκεί της γης σου μια στιγμή 
να μπω στη θάλασσα σου 
αρμύρα μου στης νιότης το νησί 
να παίρνω τη μιλιά σου 

Στα χέρια μου η σάρκα σου να ζει 
στα χέρια τα δικά σου 
να κλείνεις του κορμιού μου την ψυχή 
στη λάγνα αγκαλιά σου 

Εκεί στης Αφροδίτης τα ακρογιάλι 
να γείρω να ξαπλώσω 
ότι έχω φυλαγμένο στο κορμί μου 
φωτιά μου να σου δώσω.